Cors de Universitāt par dipendents de PA, in lenghe furlane

Dal 06/08/2014 al 31/08/2014

Cors de Universitât par dipendents de PA, in lenghe furlane
CONSEGNE DAI  ATESTÂTS
A son finîts i sîs cors, di 30 oris ognun, fats cul jutori de leç 482/99 pe tutele des lenghis minoritariis e storichis. Trê di nivel base, doi di nivel intermedi e un su la cognossince de lenghe in situazions complessis e multiculturâls. Cuasi un centenâr chei che ju àn frecuentâts, di tancj setôrs de P.A. (polizie, scuele, ents locâi e Provincie).
-------------------------------
Corsi dell'Università per dipendenti pubblici in lingua friulana
CONSEGNA ATTESTATI
Si sono conclusi i sei corsi, di 30 ore ciascuno, realizzati grazie alla legge 482/99 sulla tutela delle minoranze linguistiche storiche. Sono stati tre di livello base, due di livello intermedio e uno sulla padronanza della lingua in situazioni complesse e multiculturali. I frequentanti, quasi un centinaio, appartenevano a vari ambiti della PA (polizia, scuola, enti locali, provincia).